Mobilita do každého terénu
IVECO T-WAY se může spolehnout na širokou škálu funkcí a prvků, aby bezchybně vykonával každý typ mise a poskytoval trvale vysokou produktivitu ve všech terénech a podmínkách. Efektivně dokončí Vaši misi a zajistí nejvyšší úroveň bezpečnosti na silnici i v terénu.
- PŘEVODOVKA HI-TRONIX S OFF-ROAD FUNKCEMI DO TERÉNU
- PLNĚ MODULÁRNÍ KONCEPT ZAVĚŠENÍ
- VARIANTY POHONU NÁPRAV AWD A PWD
- VÝKONNOST BRZD A VYLEPŠENÍ BEZPEČNOSTI
S 12stupňovou a 16stupňovou automatickou převodovkou HI-TRONIX můžete těžit z řady funkcí, například Rocking mode (houpací režim), Off-road Mode (terénní režim), Creeping mode (režim pomalé, plazivé jízdy) a čtyři rychlostní stupně pro zpátečku, se kterými si poradíte i v těch nejnáročnějších terénních podmínkách.
IVECO T-WAY nabízí maximální flexibilitu díky možnosti výběru pneumatického a mechanického zavěšení – s parabolickými i semieliptickými pružinami.
IVECO T-WAY přináší kompletní řadu AWD a PWD, které splňují požadavky každé mise – i té nejnáročnější.
Nová architektura systému EBS v kombinaci s kotoučovými brzdami na všech kolech dramaticky zlepšila výkonnost vozidla a v návaznosti na to i bezpečnost řidiče, vozidla a ostatních účastníků silničního provozu.
Co je systém Hi-Traction
Systém HI-TRACTION je aktivován automaticky, aby případně zapojil dodatečný hydraulický pohon předních kol kompenzující smyk zadní nápravy na kluzkém povrchu. Má všechny výhody trakce, manévrovatelnosti a bezpečnosti jízdy jako pohon všech kol.
Jak funguje systém Hi-Traction
- Systém HI-TRACTION lze aktivovat ručně tlačítkem v kabině přepnutím z režimu „Neaktivní“ do režimu „Připraveno k aktivaci“.
- Systém běží na pozadí, aby mohl být v případě potřeby ihned aktivován.
- Když to bude situace vyžadovat, systém se automaticky přepne do režimu „Aktivní“ a při smyku zadní nápravy zapojí trakci předních kol.
- Systém se vypne, když:
- Řidič stiskne tlačítko v kabině.
- Vozidlo se vrátí do běžných jízdních a rychlostních podmínek.
- Teplota oleje v hydraulickém okruhu přesáhne 90 °C.
Boost (zrychlovací) režim se aktivuje při každém rozjezdu (0 až 3 km/h), aby se zlepšila trakce a snížilo se opotřebení spojky.
Na přední nápravě k dispozici točivý moment až 12 500 Nm. S boost (zrychlovacím) režimem máte k dispozici vešekerou trakci i při rozjezdu.
max. točivý momment na přední nápravě | až 12.500 Nm |
hmotnost systému | cca 400 kg |
aktivační rozsah | 0-45 km/h |
změna převodových stupňů | automatická |
pomocný pohon | motorové PTO |